2 hetes francia diéta

2 hét – 9 kiló – bécsi diéta

Két hét alatt 10 kg-ot fogyhatsz ezzel az ínycsiklandó diétával

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy francia tudós-gourmand, aki nemcsak hogy elindult szerencsét próbálni, de meg sem állt addig, míg fel nem találta a glikémiás indexet, illetve meg nem hódította a holland királynőt, majd Kylie Minoque-ot, Gerald Depardieu-t, és a világ fogyni vágyóinak népes táborát. Michel Montignac sikerét annak köszönhette, hogy szívükért a szó szoros értelmében harcolt, mégpedig egészséges, kiegyensúlyozott, vitaminban és antioxidánsokban gazdag, az ízekre nagy hangsúlyt helyező, viszont a koplalás gondolatát messzire elkerülő diétás módszerével.

1 5 éves étrendje

Mit érhetsz el a diétával? Kiiktatsz étrendedből mindent, ami egészségtelen.

fogyókúrás blog

Súlyvesztés - heti kiló mínuszra számíthatsz. Csökkentheted a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát. Csökkentheted a cukorbetegség kialakulásának kockázatát.

Életem eddigi legjobb fogyókúrája 1. rész BF

Egyáltalán nem leszel éhes. Feltöltöd szervezeted vitaminokkal.

diéta reformkor

A módszer szerint nem attól leszel vékonyabb, hogy keveset eszel, sőt, ha szervezeted megrémül a hét szűk esztendő ígéretétől, vészriadót fúj, és elkezd raktározni.

Fogyasztó turmixok recepttel: képeken a legjobbak! Montignac másik meglátása, hogy nem a zsír jelenti az elsőszámú fogyókúrás közellenséget — mint ahogy az a köztudatban él —, hanem az úgynevezett rossz szénhidrátok, a nem teljes őrlésű gabonából készült pékáruk és a cukrozott élelmiszerek, melyek nagymértékű fogyasztása elhízáshoz, illetve más komoly problémákhoz, például szív- és érrendszeri megbetegedésekhez és cukorbetegséghez vezethet.

Ezek az ételek ugyanis fogyasztásuk után hirtelen emelik meg a vércukorszintet, ami a hasnyálmirigy által termelt inzulin hatására hirtelen 2 hetes francia diéta is esik, így nagyon hamar újra éhes leszel, nem is beszélve arról, hogy az ilyen élelmiszerekben gazdag táplálkozás egy idő után túlságosan is leterheli a hasnyálmirigyet, ami nem lesz képes fenntartani az egyensúlyt.

  • Gyors és egyszerű diéta
  • Tartós fogyás
  • 15 kg fogyás

Montignac ezért kidolgozott egy olyan rendszert, ami az élelmiszereket aszerint osztályozza, hogy elfogyasztásuk után mennyire emelkedik meg a vércukorszint. A rendszer alapja a glikémiás index lett.

  • 8 órás diéta sikerek
  • Fogyókúrás nasik
  • Fogyókúra kalóriaszámlálás nélkül

A glikémiás index GI az élelmiszereket az alapján helyezi el egy 0 és közötti rangsorban, hogy mennyire emelik meg evés után a vércukorszintedet. Jó szénhidrátnak az alacsony glikémiás indexű, vagyis az 55 alatti 2 hetes francia diéta számítanak. Közepes glikémiás indexű besorolást az 56 és 69 közötti értékek kapnak, míg magasat a 70 felettiek.

  1. Francia étrend - fogyás akár 8 kilogramm 14 nap alatt - Gyümölcslevek
  2. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.
  3. Francia diétával a karcsúságért | jolhallod.hu
  4. Elválasztó diéta szabályai
  5. Francia étrend - fogyás akár 8 kilogramm 14 nap alatt Az átlagos napi kalória Kcal.
  6. 20 kg fogyás 3 hónap alatt

Fontos továbbá, hogy a telített zsírsavakat cseréld le telítetlen zsírsavakra, vagyis állati eredetű zsiradékok helyett főzz például olívaolajjal. A zsírokat kombináld mindig hússal, hallal, zöldséggel és salátával, azonban szénhidrátokkal soha! A diéta két szakasza A fogyás szakasza: a diéta első szakaszában kizárólag alacsony glikémiás indexű ételeket fogyaszthatsz.

hogyan fogyjak gyorsan

Az anyagcsere optimális működése érdekében fontos a napi három főétkezés és a két kisebb étkezés betartása. Az első szakasz addig tart, míg el nem éred az optimális testsúlyt.

le akarok fogyni gyakori kérdések

Heti kiló súlyvesztésre számíthatsz. A normál testsúly megtartásának szakasza: a második szakasz már egyáltalán nem szigorú, így keto actives vélemény alacsony glikémiás indexű ételeket ehetsz, azonban a nagyon magas GI-indexű ételeket lehetőleg a jövőben is kerüld el. A második szakasznak sincs meghatározott ideje, mondhatjuk azt is, hogy addig kell tartanod, míg karcsú akarsz maradni, tehát akármeddig követheted.

Az egyes élelmiszerek glikémiás értékei dinnye, tök, főtt bab, méz, fehérkenyér, zabpehely, pattogatott kukorica, főtt fehér rizs, sült krumpli, maltóz, glükóz, krumplipüré, tejberizs, kalácsok, pizza, cukorka, csokiszelet, fehér lisztből készült tésztafélék. Mintaétrend Reggelire egyél minden nap teljes kiőrlésű lisztből készült pékterméket, joghurtot vagy kefirt, néhány szelet almát, illetve igyál mellé gyümölcsteát, gyógyteát vagy fekete teát.

Tízóraira és uzsonnára egyél egy-egy zöldséget vagy egy negyed csésze növényi magvat.

fogyj le

További a témáról