Diétas étrend

diétas étrend

A diétás étrend aranyszabályai

Magyarul: a lehető leghétköznapibb módon próbáljunk lefogyni. Ehhez olyan élelmiszerek kellenek, amelyeket bármely közértben beszerezhetünk, valamint a család elé is tálalhatunk. Gondolja végig, hogy mit szeret a családja, mit szokott a leggyakrabban főzni, elkészíteni.

Gyümölcsök Valamilyen gyümölcs minden család asztalára kerül. A leggyakoribb az alma, ami valóban jó választás! Napközben tökéletes rágcsálnivaló, hiszen a lédús, rostban gazdag, harsogó alma megdolgoztatja a rágóizmainkat.

Jó kis nass lehet még a körte, a szilva és a szőlő is. Ha banánt vagy szőlőt szeretnénk enni, lehetőleg a reggeli részeként tegyük. Fotó: Shutterstock Levesek Levest a legtöbb család szívesen diétas étrend. Ez nagyon jó, hiszen a levesek minden diétába tökéletesen beleillenek. Bármilyen zöldséget vásárolhat hozzá.

De ha rántásos levest téné étrend, még berántás előtt szedje ki a saját adagját! De külön is főzhet egy kisebb lábosban magának, erősebb fűszerezéssel. Krémlevesnél tejszín helyett joghurttal, kaukázusi kefirrel sűrítsen.

Tipp: Extra gyors krémleves Ha gyorsan szeretne valami meleg ételt készíteni, a krémleves a legjobb megoldás. Kalória- és pénzspórolás tekintetében a legjobb, ha burgonyával sűríti. A burgonya jót tesz a szervezetnek az elsavasodás ellen. Vásároljon bármilyen zöldséget, például brokkolit, zellert, sárgarépát.

ban lefogyok! – Pénztárcakímélő hétköznapi diétás étrend | Diéta és Fitnesz

Főzze meg fűszeres vízben, majd amikor már majdnem kész, adjon hozzá egy szem kockákra vágott burgonyát. Amikor minden megfőtt, botmixer segítségével krémesítse. A burgonyától jó sűrű és krémes állagú lesz a fogás. Vajfélék A vaj vagy margarin szintén a családi reggeli és vacsorák elengedhetetlen tartozéka. Amennyiben diétázik, lehetőség szerint mindegyikről mondjon le. Próbálja ki, hogy a kenyérre pár csepp olívaolajat csepegtet vagy mustárral keni meg.

Ez utóbbinak még az íze is intenzívebb, jobban laktat. Erre a módszerre a családját is rászoktathatja, talán a gyerekeknek is jobban ízlik majd a mustáros szendvics, hosszú távon még gazdaságosabb is.

Ne dőljön be a light vaj- vagy sajtkrémeknek. Egyrészt, ha tudja, hogy light, hajlamos vastagabban kenni. Másrészt, ha a zsírmennyiséget kispórolták a termékből, akkor azt valamivel pótolni kell.

Ezt megtehetik cukorral vagy térfogat- illetve állagjavító adalékanyagokkal. Ráadásul elég drágán mérik őket, diétas étrend maradjon csak a gazdaságosabb olívaolajnál vagy mustárnál.

A fogyókúra két arca

Pékáruk A pékáru tekintetében legyen szigorú. Egy nap mindössze két szelet diétas étrend kiőrlésű kenyeret fogyaszthat. Ehhez vegyen meg egy félkilós adagot, a legjobb, ha eleve szeleteltet vásárol. Két szeletenként fagyassza le, és minden este vegyen ki egy-egy csomagot a fagyasztóból, így mindig lesz friss kenyér. Persze a legjobb az lenne, ha a család is ezt fogyasztaná.

Akár meg is sütheti magának, és lefagyaszthatja a kenyerét. Ez a leggazdaságosabb megoldás, hiszen egy kiló teljes kiőrlésű lisztből kb. A diéta alatt a két szelet teljes kiőrlésű kenyér vagy darab kifli vagy zsemle kivételével sajnos le kell mondania az olyan egyéb pékárukról, mint a croissamt, a kakaós csiga, a túrós táska, a sütemények, a pizza és társaik.

Tipp: teljes kiőrlésű kenyér Hozzávalók: 0,5 kg teljes kiőrlésű diétas étrend, 2 ek. Az élesztőt feloldjuk a langyos vízben.

diétas étrend

A lisztet átszitáljuk, hozzáadjuk az olajat, sót, majd az élesztős vizet. Lágy tésztát dagasztunk, a tetejét kereszt alakban bevágjuk, letakarva hagyjuk duplájára kelni. Ha megkelt, lekenjük enyhén sós vízzel, majd fokos sütőben megsütjük. Felvágottak No igen, ez egy kicsit diétas étrend dió. Hiszen ahol gyerek van, ott a leggyakrabban előforduló felvágott a párizsi, a sonka, a téliszalámi. Esetleg még — bár nem ez a diétas étrend, de kenyérfüggő — a kenőmájas és a virsli.

Ne legyen gondja semmire! Felesleges külön vásárolnia, egye, diétas étrend a többiek, de ne fogyasszon mellé kenyeret. Pontosabban azt a két szelet teljes kiőrlésű kenyerét ossza be, amelyet már emlegettünk.

Kenje meg mustárral, terítsen gluténmentes étrend egyetlen szelet sovány felvágottat, egy szelet sajtot, mellé azonban fogyasszon sok paprikát, paradicsomot, kígyóuborkát. Például reggelire és vacsorára is ehet egy-egy szelet ilyen szendvicset.

OLCSÓ FITNESZ ÉTREND: TÖMEGNÖVELÉS ÉS SZÁLKÁSÍTÁS

Ha a kenyerét máskorra tartogatná, fogyasszon egy-két szelet felvágottat, kevés sajtot, mellé akár egy főtt tojást és sok zöldséget. De ehet virslit kenyér nélkül, zöldségekkel. Valójában bármit megehet, amit eddig, de vagy kenyér nélkül, vagy a diétas étrend egy szeletnyi kenyérre korlátozva.

Húsfélék A lehető legegyszerűbb: bármit elkészíthet a családjának, amit eddig. A húsfélékből tegyen félre magának mindig egy-egy szeletet, és szerezzen be néhány sütőzacskót!

diétas étrend

Bármit is készít a családnak, a félretett szeletet külön fűszerezve készítse el. Ha szárazabb húst süt, mint a csirke- vagy diétas étrend, csepegtessen rá egy mokkáskanálnyi olajat. Ha zsírosabb húst készít, mint a sertéstarja, ahhoz még hozzáadott zsiradék sem kell.

Tehet mellé zöldségeket, kis vörös- vagy lila hagymát, fokhagymát, paprikát, paradicsomot, ami éppen van otthon. A hús a sütőzacskóban puhára diétas étrend omlósra sül, gyorsan elkészül. Ezzel a módszerrel mindössze 5 perc plusz munkával készíthet ebédet vagy vacsorát.

Tészták Ha tésztaételeket készít a családnak, arról sem kell lemondania, ráadásul a durumlisztből készült tészta ára nagyjából megegyezik a tojásos tésztáéval. Egy adag tészta a diétás étrendben dkg-nál nem lehet több, ez kb.

diétas étrend

A tészta tehát maradhat, a szószokra azonban ügyeljen! A tejszínes mártásokról le kell mondania a diéta sikerének érdekében.

A 21 napos étrend bemutatása

Locsolja meg a tésztát pár csepp citrommal, ízesítse borssal, fokhagymával. Ha darált húsos ragut kap a család, keressen a hűtőben zöldségeket. Ha van paprika, paradicsom, ezeket kockázza fel, majd keverje az olívás tésztához. Ha akad a hűtőben sovány felvágott, az is remek a tetejére.

Vásároljon sovány túrót, és készítsen belőle fűszeres túrókrémet vagy körözöttet.

Fogyókúra és egészség

Kiadós vacsora vagy reggeli, töltheti paprikába vagy rákenheti diétas étrend szeletke kenyérre, az egész családnak remek fogás.

Tejföl helyett válasszon gazdaságos natúr joghurtot. Habarni, sűríteni tökéletes, és ízre sem észrevehető a különbség. Az így készített főzelékeket mindenki kedvére fogyaszthatja.

Sok családban kedvelik a gyerekek a gyümölcsjoghurtokat. Mivel ezekben elég nagy mennyiségű cukor van, jobb, ha a diéta során kerüljük őket. Válasszunk helyettük kaukázusi vagy sima kefirt, még olcsóbbak is. Paprikával elkeverve, esetleg egy kis zabkorpával dúsítva, gyümölccsel összekeverve tökéletes nassolnivaló, sőt reggeli is lehet belőle.

Tipp: a burgonya A burgonya megfőzve nagyon kalóriaszegény. Két darab közepes méretű burgonya kb.

2 hét alatt 8 kiló mínusz: próbáld ki a fehérjediétát - mintaétrenddel! | jolhallod.hu

Kiválóan alkalmas a már említett krémlevesek sűrítésére. De megfőzve, egy kis joghurttal vagy sovány túróval, zöldségekkel párosítva vacsorának is kitűnő. Sütőben is meg lehet sütni zsiradék hozzáadása nélkül. Ekkor hagyja rajta a héját, hogy az is jó ropogósra süljön.

Mintaétrend 5 napra

Tehet mellé sülni zöldségeket, de fogyaszthatja nyers zöldséggel is. Tápláló, egészséges és kalóriaszegény fogásokat varázsolhat zsiradék nélkül elkészített burgonyából.

Semmi ne kerüljön a kukába Ha diétas diétas étrend hétvégi főzések során maradt egy adag húsleves, hasznosítsa okosan.

Ha csak a húslé maradt meg, ez remek alapja a zöldségleveseknek. Főzzön benne brokkolit, kelbimbót, répát, zellert, amit csak szeretne. Burgonyával vagy joghurttal sűrítve kész is diétas étrend finom krémleves, akár a családnak is! A maradék túróból bármikor készülhet egy kis fűszeres túrókrém. Ha joghurt is maradt, annál jobb, így a kettőt összekeverve remek, könnyű krémet készíthet akár fokhagymával, zöld fűszerekkel vagy kevés piros paprikával.

A maradék tejfölt és joghurtot, ha másra nem tudja használni, öntse egy pamuttal vagy több réteg papírtörlővel bélelt szűrőbe. Tegyen rá egy tányért, és egy-két nap alatt csepegtesse le.

  • Fogyókúra szédülés
  • Search for: Diétás étrend — így állítsd össze Diétás étrend alatt — csakúgy, mint a tömegnövelő étrend esetében — precízen ki kell számolni a bevitt tápanyagmennyiséget, ehhez pedig a testtömegünket kell alapul venni.
  • Az újévi fogadalmak közül talán a legnépszerűbb helyen az életmódváltás, ezen belül a fogyókúra áll, hiszen az ünnepek alatt felszedett kilóktól mindenki szabadulni szeretne.
  • Hatályos:
  • Béres Alexandra - A program bemutatása - A 21 napos étrend bemutatása

Ekkor a tejföl vagy a joghurt sűrű krémre fog hasonlítani. Fűszerezze fokhagymával, borssal, fűszerekkel és kész a saját, házi sajtkrém. Ha marad egy kis párolt vagy grillezett hús, készíthet belőle gyors rizses húst.

diétas étrend

Ehhez csak egy kis rizst kell főznie, a családnak daraboljon rá egy kevés vajat, vagy adjon hozzá egy kis konzerv sűrített paradicsomot, valamint vöröshagymát. A diétás verzióhoz elég a barna rizs és a maradék hús kevés olívaolajon átforgatva. De ugyanígy készíthet a maradék húsból remek salátát az otthon található zöldségekkel összekeverve. Ha maradt egy fél paprika, egy kis répa vagy bármilyen zöldség, azokat pirítsa le kevés olívaolajon, és kész a sült zöldség, amely önmagában fogyasztva is kitűnő vacsora.

Edzéstervek

A maradék sovány sajtokat reszelje le, kenjen meg olívaolajjal kenyérszeleteket, szórja rá a sajtot, és tolja a sütőbe. A remek sajtos pirítós vacsorára vagy reggelire is kellemes falat. Mintaétrend 5 napra.

További a témáról