Drasztikus fogyókúra nőknek

Látványos fogyás 3 hét alatt: ez a 11 gyakorlat leradírozza rólad a zsírt - Fogyókúra | Femina

drasztikus fogyókúra nőknek

Ennyi időt bárki fordíthatna naponta testedzésre. Akár reggel, felkelés után, akár este, lefekvés előtt.

drasztikus fogyókúra nőknek

Legalábbis elméletben, de ahhoz kell az igazi elszántság, hogy az ember elmenjen az edzőterembe, vagy felöltözzön, és kimenjen a hideg utcára futni. Pedig ezzel a napi 20 perccel nemcsak az egészség megőrzéséhez elengedhetetlen mozgásmennyiséget tudná le, és gondoskodna arról, hogy az anyagcseréje rendesen működjön, de cserébe még feszes izmokat is kapna.

Sikeres FOGYÁS 2020-ban - Stílus csevej Anettel

Látványos eredmény három hét alatt A napi edzéssel már pár hét alatt is látványos eredményeket lehet elérni, és ehhez ki sem kell mozdulni a lakásból, csak legalább heti öt napon napi 20 percet kell szánni arra, hogy végigcsináld drasztikus fogyókúra nőknek alábbi 11 gyakorlatot. A gyakorlatokhoz pedig semmi eszközre nincsen szükség, mert végtelenül egyszerűek, ugyanakkor a test minden izmát megmozgatják.

Persze, fontos megjegyezni, hogy a látványos, feszes izmokhoz nem elég a testedzés.

drasztikus fogyókúra nőknek

Ahhoz, hogy a munka eredménye igazán szembetűnő legyen, érdemes odafigyelni a helyes táplálkozásra is. Izomépítéshez a fehérjében gazdag, szénhidrátban szegény étrend az ideális, mely egyszerre táplálja az izmokat, és segíti a zsírégetést is.

A képek forrása: Getty Images Hungary.

drasztikus fogyókúra nőknek

További a témáról