F faktor diéta

F-faktor diéta az új őrület: letépi rólad a pluszkilókat ez a zseniális módszer

F faktor diéta a diéta nem tiltja meg semmilyen étel fogyasztását, viszont erőlteti a fentieket, amelyek eltelítenek, így csökkentve a kalóriabevitelünket, ezáltal elősegítve a fogyást.

f faktor diéta

Mivel nagy általánosságban elmondható, hogy a rostban gazdag ételek fehérjében szegények, így ez a fogyás jelentős izomveszteséget is magában fog foglalni.

Nagy előnye ennek a diétának, hogy kedvünkre ehetünk bármit, de a rost mellett úgysem leszünk képesek nagy mennyiségeket magunkhoz venni. Ugyanakkor a legtöbb diétával ellentétben megtarthatunk egy a célunknak megfelelő szénhidrát-fehérje-zsír arányt, így küszöbölve ki a fent említett izomveszteséget.

f faktor diéta

Nem kell hozzá semmilyen kiegészítő csodaszert szedni, így a költsége is alacsonyabb tud lenni a többi diétához képest. Viszont azért, ha egy kicsit mögé nézünk a dolgoknak, akkor itt is kiderül, hogy oké, azt eszel amit csak akarsz, viszont a könyv által javasolt adagoktól többen azonnal lemennek hídba és visítva fognak elmenekülni.

f faktor diéta

A rost nem fogja csökkenteni a bevitt kalóriákat, hanem csak segít az éhséget kordában tartani. Márpedig a végeredmény ilyenkor mindig ugyanaz, ehetsz pizzát, kolbászt, szalonnát, de a gyerek legó étkészletét kell hozzá használnod.

How Not to Die from Cancer

Ráadásul már a rostbevitel is jelentős kalóriát jelent magában, hiszen gramm dióban van kcal, míg a kekszek és más gabonafélék is f faktor diéta kcal körüliek. A rost egy nagyon fontos dolog a sportolók életében, mivel ha igyekszünk a tiszta táplálkozás mellett maradni, akkor az egyben a rostbevitel csökkenésével is jár.

f faktor diéta

Ezért annyira nagyon jó dolog a zabpehely a maga komplex szénhidrátjaival és 10 gramm körüli rost tartalmával. Ha nagyon szénhidrát szegény diétán vagyunk, akkor mindenképp fontos az extra rostpótlás, amire a korpák és az útifűmaghéj a legjobb megoldás.

Ugyanakkor a rostnak megvan az a hátránya is, hogy gátolja a étrend szálkásításhoz felszívódását, így ha nagyon sok rostot veszünk magunkhoz, akkor célszerű azt vagy szeparáltan tenni a többi étkezéstől, vagy pedig növelni kell a vitamin és egyéb kiegészítők mennyiségét.

f faktor diéta

Vagy, ami a legjobb megoldás, hogy letojni ezt a csoda módszert is, és helyette tisztán táplálkozni és sokat mozogni!

További a témáról