Fogyás edzőteremben, Hatékony fogyás az edzõteremben

3 edzésszabály, ami segít fogyni

Útmutató a fogyáshoz edzőtermi gyakorlatokkal Szeretnél lefogyni és formába jönni? Az edzőterem sokak számára rémisztő gondolatnak tűnhet.

Konditermi fogyás súlyzós edzéssel

Milyen gyakran érdemes eljárni? Milyen gyakorlatokat végezz? Olvass tovább, hogy még többet megtudhass, és megismerd az edzőtermi edzéshez kapcsolódó, kezdőknek szánt tippjeinket.

Számold ki a zsírégető pulzustartományod!

3 edzésszabály, ami segít fogyni

A fogyáshoz több kalóriát kell elégetned annál, mint amennyit fogyasztasz. Amikor mozogsz, a szervezeted a zsírtartalékaidat használja fel, hogy energiához jusson.

fogyás edzőteremben

A pulzusod megemelésével. A pulzusszámod segíthet abban, hogy lemérd az edzésed intenzitását. A legtöbb ember esetében a pulzusszám percenként 60 és között mozog, nyugalmi állapotban.

  • Diéta keto
  • 3 kiló fogyás
  • Nagyon frusztráló, amikor azt érzed, órákat töltesz az edzőteremben, az eredmény pedig elmarad.
  • Fogyókúra 10 kg minusz
  • Fogyás súlyzós edzéssel - jolhallod.hu
  • Kezdőként a konditeremben: ezt az 5 gépet használd - Dívány

A testmozgás során azonban megemelkedik a pulzusszámod. Így minél keményebben edzel, annál inkább megemelkedik a pulzusod. A maximális pulzusszám az a legnagyobb szám, ahányszor a szívednek dobbanni kellene testmozgás közben. A maximális pulzusszámod kiszámításához vond ki az életkorodat ból. Például egy 30 éves nő maximális pulzusszáma ból 30, azaz percenként szívverés.

fogyás edzőteremben

Ahhoz, hogy egy nő belépjen a fogyáshoz szükséges zsírégető tartományba, a pulzusszámának a körülbelül 70 százaléka körül kell, hogy legyen, amely percenként szívverést jelent.

Ez egy átlagos szint.

Kapcsolódó cikkek

Az edzésed során a pulzusod lehet ezen szint felett és alatt is, a pulzusszámod a befektetett erőfeszítéseddel egyenesen arányos. Ellenőrizd pulzusmérő karórával, hogy a megfelelő tartományban tudj edzeni!

Kombináld a kardio és az erősítő gyakorlatokat a súlycsökkentés fokozásához! Amikor azon gondolkodsz, hogy melyik gyakorlatok égetnek el a legtöbb kalóriát, lehet, hogy a futás jut eszedbe legelőször.

Hatékony fogyás az edzõteremben

A futás egy egyszerű módja annak, hogy elkezdj mozogni, mert lemehetsz kocogni a helyi parkba is, vagy felpattanhatsz egy futópadra az edzőteremben. Körülbelül kalóriát égethetsz el mérföldenként, de a futással úgymond csak ennyit tudsz elérni. A futáson kívül sok más gyakorlat van, amely felemeli a pulzusszámod. Az edzőtermi súlycsökkentő edzésed részeként felpattanhatsz egy szobakerékpárra vagy egy fitneszórán pezsdítheted fel a véred. Valójában bármely kardio aktivitás segít a fogyásban, de amikor ezt a súlyzós erősítő gyakorlatokkal kombinálod, még jobb eredményeket érhetsz el.

A súlyzós edzés kiváló mozgásforma, és tökéletes nők és férfiak számára egyaránt.

fogyás edzőteremben

Nemcsak erősíti és építi az izmokat, de ez a többletizom segít felgyorsítani fogyás edzőteremben fogyásodat is. Azok a gyakorlatok égetik el a legtöbb energiát, amelyek a nagyizmokat veszik igénybe, ezért a lábakra, a hátra, a mellizomra és a farizomra koncentrálj. A legjobb gyakorlatok ezek megmozgatására a guggolás, a húzódzkodás, a fekvőtámasz, a fekvenyomás és a felhúzás.

  • Fogyokura 90 napos
  • Nagy fogyás
  • Hatályos:
  • Hatásos diéta étrend
  • Útmutató a fogyáshoz edzőtermi gyakorlatokkal • Magazin • Sportolj Ma
  • 3 edzésszabály, ami segít fogyni | Well&fit

Végezz kört, és minden gyakorlatból csinálj körönként at. Tarts rövid szünetet a körök között körülbelül 30 másodperc.

További cikkeink a témában

Olyan súlyt válassz, amely megfelelő a számodra. Elég nagy legyen ahhoz, hogy felgyorsuljon a légzésed, de mégis elég kicsi, hogy el tudd végezni az összes fogyás edzőteremben és az összes kört. Nem kapsz jó pontot azért, hogy nagyon nehéz súlyokat használsz és megsérülsz. Próbálj úgy edzeni körülbelül percig, hogy a legtöbbet kihozhasd az edzésedből. Váltogasd a kardio és erősítő gyakorlatokat a hatékonyság érdekében!

Fokozatosan növeld az erősítő gyakorlatokat!

Számold ki a zsírégető pulzustartományod!

Néhány héttel később ez az arány legyen. Hogyan kell ezt csinálni?

fogyás edzőteremben

Itt két lehetőség közül választhatsz: Fogyás edzőteremben felosztás idő függvénye: például egyórás edzésnél, fogyás edzőteremben 45 perces kardio gyakorlatot, amelyet 15 perces súlyzós edzés követ. Természetesen az eredmények személyenként eltérőek. Bár a sportolás nem jelenti azt, hogy többet vagy akár sok cukros vagy zsíros ételt ehetsz — sajnos. Egyél gyümölcsöt, hogy bevidd mindazt a vitamint, amire csak szükséged van, és ne nassolj az étkezések között.

Edzésterv kezdőknek Kiss Virágtól - BioTech USA

Ha több kalóriát fogyasztasz annál, mint amire a szervezetednek szüksége van egy átlagos nőnek kalóriára van szüksége, míg egy átlagos férfinak kalóriáraa testmozgás nem lesz elég ahhoz, hogy elégesd azt a többletkalóriát.

Kezdd a napot egy finom reggelivel, mely elegendő energiát biztosít egész napra!

A súlyzós zsírégető edzésterv mennyiségi és minőségi szempontjai

Kezdd a napod egy jó reggelivel, ami energiát biztosít egész napra A reggeli a legfontosabb étkezés a nap során. Ez ad energiát ahhoz, hogy szembenézz az előtted álló nappal. Reggelire egyél: Rozskenyeret Alacsony cukortartalmú gabonaféléket müzlit vagy zabot Kivit, grapefruitot vagy banánt Ebédre válassz összetett szénhidrátokat, mint például: Tojást.

További a témáról