Fogyás úszással

fogyás úszással
  1. Ahhoz, hogy tartós fogyást érj el, és elégedetten nézhess a tükörbe, a mozgás és tudatos táplálkozás összhangját kell megvalósítanod.
  2. Я никогда не видел Макса таким печальным и напряженным, - проговорил Ричард, обращаясь к Николь.
  3. Николь почувствовала себя совершенно разбитой.

Fenyvesi Zsófia A gyerek nem akar táborba menni, annyira fél a koronavírustól: ez a nyár más lesz, mint a többi Amikor azokat a tevékenységeket vesszük számba, amelyek elősegítik a hatékony fogyást, valószínűleg a futás vagy az erőnléti edzések jutnak először eszünkbe, de semmiképpen sem az úszás.

Pedig érdemes lenne szem előtt tartani ezt a lehetőséget is.

Úszás és fogyás, avagy úszunk egy karcsú alakért

Stacy Caprio, korábbi úszóedző szerint azonban az úszás az egyik legjobb mozgásforma, ami a teljes testet átmozgatja, és segít megszabadulni a felesleges kilóktól. A szakember a Prevention oldalán számolt be arról, hogy szuper megoldás lehet az úszás, ha a kardio más formái, például a gyaloglás vagy a futás távol állnának tőlünk.

fogyás úszással

Így segít a fogyásban Az úszás alaposan átmozgatja az egész testet, ez menta étvágycsökkentő is kérdés, hiszen abban, hogy fenn tudjuk tartani a karjainkat és lábainkat a víz tetején, segít a hátizmunk, a haladáshoz pedig minden további izomra szükségünk van. De nem is ez a legnagyobb pozitívum, hanem az, hogy nem kell profi sportolóvá válnunk az úszás adta előnyök élvezetéhez.

Mint minden kardio edzésforma, az úszás is égeti a kalóriákat, ezáltal pedig segít a fogyásban.

fogyás úszással

Azonban a gyaloglással vagy kocogással ellentétben, a vízben való mozgás extra ellenállást okoz, ami az izmaink használatára kényszerít minket. A mellúszás és a pillangó a vállakat, karokat és a mellkast erősíti, míg a hátúszás inkább a hátat, a hasat, valamint a combizmokat mozgatja. Azáltal pedig, hogy ennyi izomcsoportot edzünk közben, több kalóriát is égetünk. Míg 30 perc mellúszással nagyjából kalóriát, ugyanennyi gyorsúszással pedig kalóriát égetünk el, addig félórányi tempós sétával kalóriától szabadulunk meg.

Az úszás nemcsak erősít, de a fogyásban is segít - Dívány

És nem is kell sok idő hozzá, hogy megszabaduljunk a pluszkilóktól. Egy kutatás eredményei szerint azok a középkorú nők, akik hetente legalább háromszor úsztak, 12 hét alatt jelentős súlyfeleslegtől szabadultak meg, javult a tartásuk, sőt a koleszterinszintjük is csökkent.

fogyás úszással

Ne feledjük, fogyás úszással minden olyan tevékenység, amelyben kalóriát égetünk, bizony a zsír csökkenését is eredményezi. Igen, a hason is.

Egy ben megjelent tanulmány eredményei szerint azok a nők, akik heti háromszor úsztak, több hastájéki zsírtól szabadultak meg, mint azok, akik hetente három alkalommal gyalogoltak. Az úszás másik hatalmas előnye, hogy bár átmozgatja a teljes testet, nem terheli annyira a csípőt vagy a térdet, mint például a futás.

fogyás úszással

Mennyit kell úszni a fogyáshoz? Természetesen minden az edzés intenzitásától függ.

Úszás és fogyás, avagy úszunk egy karcsú alakért | jolhallod.hu

Egy óra erőteljes úszással körülbelül kalóriát tudunk elégetni. Heti 4 alkalommal egy hónap alatt könnyen megszabadulhatunk fogyás úszással 2 kilótól.

De nem muszáj ilyen intenzitással kezdeni, az úszás eredménye minden esetben rövid időn belül láthatóvá válik.

Azonban fontos szem előtt tartani, hogy minden test más, ezáltal másképp is működik. Vannak, akik gyorsabban, mások pedig lassabb ütemben hagyják a kilókat a medencében. A legfontosabb, hogy kialakuljon egy rutin, hiszen a rendszeres úszással könnyen megtartható az elért eredmény.

Így hozd ki belőle a legtöbbet!

Mínusz 5 kiló úszással? – A szakértő válaszol

Abban az esetben, ha sosem úsztál rendszeresen, a gondolat kicsit ijesztő lehet. Íme néhány tipp, hogy a kétségeidet a parton tudd hagyni: Kezdjük egyszerűen. A mellúszás és a gyorsúszás technikája a legtöbb ember számára ismert, így érdemes először ezeket gyakorolni.

Később aztán jöhet a hátúszás vagy a pillangó, ha szeretünk kísérletezni — javasolja Stella Metsovas korábbi úszó. Gyakoroljunk úszódeszkával.

A kötött, merev csípő sokszor megnehezíti a lábmunkát, azonban Metsovas szerint könnyen lazíthatunk az ízületeken, ha úszódeszkával lábtempózunk. Intervall a vízben is.

fogyás úszással

Nemcsak az edzés intenzitását, de az elégetett kalóriák számát is növelhetjük, ha néha magasabb sebességre kapcsolunk a vízben. Ússzunk például egy hosszt maximum sebességgel, majd két hossz alatt fogyás úszással ki magunkat, és ismételjük ezt az edzés ideje alatt. Figyeljünk a légzésre.

A szabálytalan légzés megnehezíti az egész edzést, fogyás úszással gyorsabban ki is fáradhatunk. Törekedjünk arra, hogy a fejünket épp csak annyira emeljük ki a vízből, hogy levegőt vegyünk, de ne emelkedjen ki a teljes fej. Felkészültél a csobbanásra? Keressük meg a legközelebbi uszodát.

  • Mivel nincs terhelési csúcs, az úszás kifejezetten kíméletesen edzi a szívet.
  • Valóban beindulhat a zsírégetés a medencében?
  • Szakértők, és lelkes úszók vagyunk Swimaholic.
  • Úszással fogyni? Valóban beindulhat a zsírégetés a medencében? - Royal Medence
  • Így ússz, ha fogyni (is) akarsz! - Béla Készül!
  • Mennyire jó választás az úszás, ha fogyni szeretnél?
  • 5 tipp, hogy 80 kiló fölött gyorsan beinduljon a fogyás - Fogyókúra | Femina
  • Imádok úszni, ex-vízilabdásként gyerekkor csak a labdát hiányolom, amikor manapság lemegyek az uszodába.

További a témáról