Hasra fogyás. 9 étel, amit messzire kerülj, ha lapos hasra vágysz | Well&fit

hasra fogyás

alvás és fogyás gyógyszer

Sokan úgy gondolják, hogy a kockahashoz sok-sok felülésen keresztül vezet az út. Valójában azonban a titok sokkal inkább az izomzatfejlődését támogató, fehérjedús táplálkozásban és a különböző hasi izomcsoportok együttes fejlesztésében keresendő. Noha a felülésekkel számos izmot átmozgathatsz, mégis legalább az oldalsó és az alsó területek edzését jobb más mozdulatokra bízni.

Ráadásul a felülések egy nagy hátránya, hogy ha nem szépen, szabályosan végzed őket, akkor könnyen megerőltetheted velük a nyakadat, és az edzés sem lesz egy kicsit sem hatékony.

whole30 étrend

Mutatjuk, milyen gyakorlatokkal eddz inkább! Gyakorlatok hasra felülések nélkül Ezeket a mozdulatsorokat végezheted akár kis kocogást vagy más bemelegítést követően magukban, vagy egy hosszabb, egyedi edzésprogram részeként is felhasználhatod őket.

egészséges étrend olcsón

Ha nagyjából napi 20 percet szánsz a hasizmaid edzésére, akkor végezd hasra fogyás mindegyik gyakorlatot 45 másodpercig, majd 15 másodpercig szusszanj egy kicsit, aztán ugyanez még egyszer. Így összesen kétszer egy perc után áttérhetsz a következő gyakorlatra. A 45 másodpercek alatt végezd a gyakorlatokat olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak tudod, úgy, hogy még minden mozdulat szabályos marad.

90 napos diéta nem indul be a fogyás

Ez alól csak néhány jógán alapuló gyakorlat jelent kivételt. A második hetet követően érdemes háromszor egy, majd a negyedik héttől kezdve négyszer egy percre fogyás l-karnitinnel az egyes gyakorlatok időtartamát, hogy a fejlődés folyamatos legyen.

etrend beauty

További a témáról