Ugrokotelezes fogyas, Napi 10 perc ugrókötelezés a tökéletes alakért – így csináld

Ezért próbáld ki mindenképp az ugrókötelezést | Well&fit

3 hetes intenzív fogyókúra

Az ugrókötelezés nemcsak játék, de hasznos kalóriaégető módszer, ami fejleszti az állóképességet is. Az ütemre ugrálás és a kéz-láb koordináció eltereli fogyokura gyógyszertár figyelmet arról, milyen keményen dolgoznak az izmok. Mindenki tudja, hogyan kell ugrókötelezni, ám azt már kevésbé, hogyan kell hatékonyan végezni. Vedd számításba, hogy minél rövidebb az ugrókötél, annál nehezebb végezni a gyakorlatokat - a megfelelő hosszt úgy tudod lemérni, ha a talpaddal rálépsz a kötél közepére, és a kifeszített kötél vége a hónaljadig ér.

10 perces kombinált ugrálókötél edzés

A kötél fogója ugráláskor a csípőd magasságában legyen, csuklóból mozgasd. Ugrások közben érdemes arra figyelni, hogy a talppárnákra finoman érkezz. Bemelegítés Még az ugrókötelezés előtt is érdemes átmozgatni a testet az esetleges ficamodások megelőzése érdekében.

diéta nélküli fogyás

Állj vállszéles terpeszbe, fogd meg az ugrókötelet, feszítsd ki a fejed fölött, majd hajolj előre. Ezután ereszd el a kötelet, majd emelkedj fel csigolyáról csigolyára.

sd36 fogyókúrás tabletta

Befejezésül végezz csípőkörzést, majd törzsdöntéseket - ha még úgy érzed, nem melegedtél be ugrokotelezes fogyas, további gyakorlatokat is végezhetsz. Egy percen keresztül folyamatosan ugrókötelezz, majd egy percig "pihenésképpen" hasprést végezz.

  • Ezért próbáld ki mindenképp az ugrókötelezést | Well&fit
  • Méregtelenítő étrend

A gyakorlat összesen 20 percig tart, körülbelül kalóriát égethetsz el közben. Lényege, hogy minden ugrásnál a ugrokotelezes fogyas lábadra érkezel.

egészséges fogyókúrás étrendek

Az ugrókötelezést egy percig végzed, majd fél percig kitartod magad plankban, aminél sokat számít a helyes tartás.

További a témáról