Fehérjedús diéta

fehérjedús diéta

Étrend fehérjediétához

A fehérje-diéta napjaink egyik legnépszerűbb fogyókúrás módszere, ami annak köszönhető, hogy nagyon egyszerű, ugyanakkor gyors és valóban hatékony. Ha egy fogyókúra során keveset eszel, előbb-utóbb kimerülnek tápanyagtartalékaid, kórosan fáradttá válhatsz, legyengülhet immunrendszered, és ami különösen bosszantó: szervezeted a zsírpárnák helyett az izomtömeget kezdi el lebontani.

A megfelelő mennyiségű fehérjebevitellel azonban arra ösztönzöd szervezetedet, hogy onnan próbáljon meg energiát szerezni, ahonnan te is szeretnéd, vagyis maximalizálja a zsírégetést.

Ezért hatékony a fehérje diéta A minőségi fehérjében gazdag táplálkozás emellett felgyorsítja a kalóriaégetést, segít regenerálódni szervezetednek, megerősíti immunrendszeredet, és nem utolsósorban sokkal hatékonyabb az éhség leküzdésében, mint például a szénhidrát vagy a cukrok.

Persze a fokozott fehérjebevitel kapcsán nem kell rögtön az izmaik közül alig kilátszó body-builderekre gondolnod.

Fehérjediéta – 1 hét, mínusz 2 kg!

A fehérje — mint ahogy a protein szó jelentése is bizonyítja — elsődleges fontosságú a szervezeted számára, azonban ezt sem kell túlzásba vinni. A fehérje-diéta alapja a csökkentett szénhidrát- és zsírmennyiség, illetve a napi fehérjebevitel fokozása például tejtermékekkel, sajttal, illetve sovány húsok fogyasztásával.

fehérjedús diéta 16/8 diéta tapasztalatok

A diéta hatékonyságát segíti elő az is, hogy a legtöbb fehérjében gazdag ételnek nagyon alacsony a szénhidrát- és a telített zsírsav tartalma. Mit érhetsz el a diétával? Könnyű súlyvesztés — egy hét alatt körülbelül három kiló; teljesítőképességed javul; izomtömeged megőrzésével karcsúsodsz, pont onnan, ahonnan kell; feltöltődsz energiával; könnyebben szállsz szembe a stresszel.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Mintaétrend Reggeli: két darab lágy tojás sóval és borssal, 2 dl zsírszegény tej. Tízórai: egy pohár zsírszegény gyümölcsjoghurt.

Hogyan lesz a fehérje diéta a titkos fegyvered? Már a gimiben is baromi unalmas volt, én csak azt akarom, hogy a hülye farmer feljöjjön rám és ne lógjon rá a hasam, nem biokémikusnak tanulok! Azt mondd meg, mit egyek, és hagyj békén ezzel a maszlaggal! Hogy mit egyél, már itt megmondtam. De valamiért csak rá van gyógyulva a fehérjére minden, diétávalfogyókúrával és fitnesszel foglalkozó könyv, blog, nem tűnt fel?

Fehérjedús diéta grillezett csirkehús brokkolival. Vacsora: saláta főtt tojásból, zöldsalátából, paradicsomból és uborkából.

fehérjedús diéta fogyás ital

Tízórai: fél csésze mandula, egy sárgarépa. Ebéd: grillezett pulykamell, egy csésze párolt brokkoli vagy kelbimbó. Uzsonna: gyümölcs ízlés szerint, 2 dl zsírszegény tej.

fehérjedús diéta keto diéta étrend rendelés

Vacsora: zöldségsaláta zsírszegény sajttal. Reggeli: alacsony zsírtartalmú müzli, 2 dl zsírszegény tej.

  • Hogy fogyjak le 2 hét alatt
  • FEHÉRJE DIÉTA MINTAÉTREND - Dia-Wellness
  • A fehérje diéta - Mit érdemes tudni róla?
  • Étvágycsökkentő antidepresszáns
  • Verhetetlen a fehérje diéta napi gramm szénhidráttal

Ebéd: spenótfőzelék két tojással. Uzsonna: fél csésze mandula vagy mogyoró.

  • Ideális fogyás üteme
  • FEHÉRJE DIÉTA – Panhellen
  • Étrend fehérjediétához | Well&fit
  • Fogyókúrás tabletta receptre
  • 2 hét alatt 8 kiló mínusz: próbáld ki a fehérjediétát - mintaétrenddel! | jolhallod.hu

Vacsora: babsaláta. Reggeli: 2 dl zsírszegény tej, egy banán.

Felejtsük el, hogy csak csirkét ehetünk salátával, minimális rizzsel vagy rozskenyérrel! Bátran, változatosan emeljük meg étrendünkben a tojásfehérjét a sárgáját zsírtartalma miatt csak mértékkel, naponta maximum 2 sárgáját fogyaszva!

Ebéd: tonhalas szendvics sajttal, paradicsommal, tojással. Uzsonna: egy alma, 2 dl zsírszegény tej. Vacsora: egy pohár kefir, fehérjedús diéta paradicsom.

További a témáról