Fogyás kalóriaszámolással

A kalóriaszámlálásról

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Kalóriaszámolással fogynál? Ez a titok, így kell jól csinálni! Kalóriaszámolással fogynál?

3 durva tévhit a kalóriaszámolásról

Sok helyen olvashatsz a kalóriaszámlálás és az étkezési napló hatékonyságáról, sikertörténetek bújnak meg mögötte, sokan ajánlják. Ha fogyás kalóriaszámolással még nem próbáltad, akkor biztos felmerült Benned, hogy kéne.

fogyni olcsón

De tényleg hatékony? Csak ennyi lenne a titok, a számok? Hogyan csináljam jól? Minden kérdésedre választ adunk, kiderül, érdemes-e nekivágni!

Egyszerű fogyókúra-matek, kalóriaszámolás nélkül

Kalóriaszámolás, étkezési napló: van értelme foglalkozni velük? A kalóriaszámolás, mint módszer alapja, hogyha kevesebbet eszel, könnyebben fogysz majd.

  • Legtöbbünk számára a fogyókúra egyenlő a kalóriaszámolgatással, a sikeres fogyókúra kulcsának pedig a kalóriák jelentős csökkentését tartjuk.
  • Nagy fogyás
  • Mit egyek ha fogyni akarok
  • Sokan szeretnének fogyni, ám a kalóriaszámolástól a legtöbben megriadnak — pedig hatékony fegyver a kilók ellen.

Általában kezdő életmódváltók és fogyni vágyók kapaszkodója ez: egyszerű és látszólag szabályoktól mentes. Az internetes kalóriaszámoló programok óta pedig még könnyebbé vált.

méregtelenítő diéta

Az étkezési napló ezzel szemben összetettebben működik. A számolás mellett itt a fókusz azon van, hogy tisztában legyél vele, a nap folyamán mikor ettél, miből és mennyit.

férfi diéta

Ebből visszamenőleg jól láthatók a nassolások, felesleges étkezések is. A kalóriaszámolás, ha minden féle-fajta odafigyelés nélkül ugrik neki valaki, és pusztán a bevitt mennyiség csökkentésével akar fogyni, rövidtávon vezethet ugyan eredményre, ám hosszútávon klasszikus előidézője a jojó-effektusnak.

Az étkezési napló hasznosabb: önuralomra tanít, szembesít az étkezési szokásokkal, aminek hatására sokan döntetek határozottan az életmódváltás mellett. Míg a kalóriaszámolás egy mennyiségi megkötés, az étkezési naplóban óhatatlanul ott szerepel a minőségi változtatás célja. Kevesebb rossz és több jó étel.

Előismeretek nélkül viszont egyiknek sem lehet nekivágni, mert — bár élénken próbálkoznak, — nem a magazinok vagy brit tudósok mondják meg, mely étel jó vagy rossz, hanem az emberi test.

étrend terv

Kalóriaszámolás: lehet okosan és hatékonyan csinálni? Az első és legfontosabb tudnivaló, hogy nem mindegy, X kalória csokoládét vagy jégsalátát eszel-e meg. Az ételek egyéb tápanyagtartalma, és a termék összetevői is meghatározzák, hizlal-e, nem csak az, hogy hány kcal-nyit ettél belőle.

A testedet nem szabad éheztetni, mert bosszút áll érte.

cikória kávé fogyás

A kalóriaszámolást persze lehet okosan és hatékonyan is fogyás kalóriaszámolással, sőt, az életmódváltás ban hasznos és ajánlott is, de ezeket a lépéseket érdemes megtenni a hosszú távú siker érdekében, mielőtt belefogsz: Azelőtt, hogy elkezdenéd számolgatni a kalóriákat, érdemes megméretni a testösszetételed. Ezután, lehetőleg a szakember segítségével meghatározni egy célt, hány kilogrammtól válnál meg és mennyi idő alatt, persze egészséges értékben gondolkodva.

Étkezési napló és kalóriaszámolás

Ehhez, és alap életmódodhoz mérten érdemes meghatározni a napi ideális kalóriaértéket, egyes étkezésekre is lebontva. A Metodic Anyagcseretípus mérés en mindezt megkapod. És, ahogy említettük is: nem mindegy, mit eszel. A magazinok szuper tippjei, csodadiétái és pláne a villám fogyókúrák helyett inkább a teljes életmódváltást tűzd ki célul.

Ez sokak számára riasztóan hangzik, hiszen úgy hiszik, rengeteg befektetett időt és energiát jelent, lassú eredménnyel.

Kalóriaszámolás hatékonyan - így tartsd a diétát

Nos, az igazság erről: A befektetett idő és energia nem több, mint egy csodadiéta alkalmával. Egy hét diéta vacsora nélkül vagy egy hét hozzászokás az újhoz?

Két hét után visszahízás vagy két után már egy új élet, amihez simán lehet alkalmazkodni? Ezt érdemes mérlegelni. A kérdés tehát, hogy mit egyél? Azt, ami Neked jó. Amit a tested választ, mert választ!

A kalóriaszámlálásról

Vannak szerencsések, akik diéta gyomorbetegeknek nélkül felismerik a testük igényeit, vagy türelemmel kitapasztalták, egyes ételek milyen hatással vannak rá, míg másoknak ehhez segítség kell. Ha az utóbbi csoportba tartozol, mint egyébként a legtöbben, itt rengeteg hasznos fogyási csíkok találsz, ami hosszú távon a segítségedre lesz.

A kalóriaszámolás és az étkezési napló most jön Megvan, hogy miből, mennyit vigyél be, illetve arról is van listád, mit egyél és mit ne.

5 kg szeretnék fogyni

Ekkor már használhatod a programot. Sőt, kell is, és ne csak a kalóriát, hanem a bevitt tápanyagmennyiséget, tápanyagarány t is figyeld.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés. A cookie-val kapcsolatos részletes adatkezelési szabályok szintén külön tájékoztatóban találhatóak.

A számok mellett ezen múlik nagymértékben az, összejön-e a fogyás kalóriaszámolással fogyás. Értékelje ezt a tartalmat.

Fogyás, kalóriaszámolás nélkül I. rész- hogyan müködik? (új videósorozat!)

További a témáról